Boli în care "arde" tălpi

După funcționarea varicioarelor în ceea ce să mergeți.

Stretching și flexibilitate Înot în piscină pentru femeile însărcinate. Înot în timpul sarcinii Practica înotului în timpul sarcinii este cunoscută încă din anii 80 ai secolului trecut.

De atunci, medicii ginecologici recomandă ferm însărcinați înot și participă la cursuri speciale pe Aqua Aerobics. După funcționarea varicioarelor în ceea ce să mergeți acest articol, vom vorbi despre ce înot util în timpul sarcinii și există contraindicații atunci când merită practicarea și ce măsuri de precauție trebuie să respecte?

Seeing with the Eyes of God

Utilizarea înotului în timpul sarcinii Înotul are multe avantaje, nu toate. Vă sugerăm să vă familiarizați cu unii dintre ei. În apă, sarcina este distribuită pe toate grupuri musculareinclusiv mușchii abdominali, fundul pelvian și pelvisul mic, care este foarte important, deoarece face posibilă faptarea nașterii și rapide fără complicații.

Obsushet-ginecologii susțin că prietenele care din primele săptămâni de sarcină au mers la piscină, au dat naștere rapid, ușor și fără pauze.

De asemenea, merită remarcat faptul că înotul întărește simultan mușchii din spate și le relaxează. Toată lumea știe cât de tare există o spate mai mică în timpul sarcinii. Foarte des, femeile însărcinate se plâng de dureri lombare permanente, mai ales dacă gravide are o lordoză patologică. In apa Încărcătură excesivă Cu talia îndepărtată și se relaxează. Înotul este recomandat însărcinată la care este făcută amenințarea de avorturi datorită supratensiunii musculare abdominale.

În apă, mușchii abdominali Hypertonus este îndepărtat. În timpul sarcinii, o femeie trebuie doar să viseze să stea pe stomac și să se relaxeze.

Apa oferă o astfel de oportunitate - puteți să vă culcați în siguranță în stomac și să vă simțiți ca relaxează și se uită în aer Varicoză și umflare.

Și venele varicoase reprezintă o problemă foarte frecventă. Înotul vă permite să scăpați de aceste probleme sau, cel puțin, să eliminați tensiunea și durerea.

după funcționarea varicioarelor în ceea ce să mergeți varicoză a unui mic pelvis la bărbați

Sistem circulator, respirator și cardiovascular. În primul după funcționarea varicioarelor în ceea ce să mergeți, se schimbă presiunea în apă, ceea ce ajută sângele și lamemon să circule mult mai repede și nu permite ca acesta să fie ștampilat. În al doilea rând, înotul provoacă respirație profundă uniformă, datorită cărora toate organele și țesăturile mama și copilul sunt bine echipate cu oxigen, iar sistemul respirator este instruit, acest lucru va facilita transferarea nașterii.

după funcționarea varicioarelor în ceea ce să mergeți crema din ierburi varicoase

Este demn de remarcat și utilizarea scufundării. Întârzierea aerului ritmic vă permite să învățați să controlați procesul de respirație în timpul perioadelor, plus, întârzierea aerului este trenurile și copilul care va trebui să supraviețuiască ipociei în timpul trecerii căilor generice.

Desigur, pe fondul activității motorii, circulația și formarea îmbunătățită a sângelui sistemul respirator Imunitatea este semnificativ crescută. În plus, după funcționarea varicioarelor în ceea ce să mergeți apei este diferită de temperatura aerului, creează un fel de întărire. Controlul suprafeței. Piscina în timpul sarcinii vă permite să vă controlați greutatea și să nu câștigați kilograme suplimentare.

Doar o singură ocupație vă permite să ardeți la kcal. Armonie cu copilul. În timpul înotului, viitoarea mamă se confruntă cu emoții pozitive, relaxează și se calmează.

Toate acestea sunt transmise copilului, care, la rândul său, se simte bine.

În plus, potrivit obstetricienilor, ginecologilor, înotul îi ajută pe copil să ia poziție corectă. Acest lucru este foarte important atunci când - medicii recomandă înotul gravide, astfel încât bebelușul să se poată întoarce. Factor psihologic. Înotul permite unei femei să se simtă mult mai încrezătoare, pentru că ea, în esență, gestionează corpul ei, simte și învață să controleze.

Înot în piscină pentru femeile însărcinate. Înot în timpul sarcinii

În plus, există întotdeauna un grup de oameni asemănători în piscină, cu care va fi frumos să-și petreacă timpul, să vorbească și să găsească noi cunoștințe. Când puteți începe să faceți? Începerea în înot este de preferință din prima săptămână de sarcină, dacă nu există contraindicații. Unii medici recomandă începerea să înoate în stadiul planificării sarcinii.

Cu cât începeți mai devreme, cu atât mai repede vă întăriți corpul, să împiedicați problemele cu spatele, edemul și vene varicose, să vă pregătiți pentru naștere și veți simți minunat în toate cele 9 luni.

Cauzele apariției

Există doar câteva nuanțe. În primul rând, în perioada în care numai oul fetal este atașat la uter primul trimestrueste mai bine să se evite sarcini puternice, adică. Acordați atenție la calmul înotului și relaxării. În al doilea tromboza după operație varicoză, în ultimul trimestru, este necesar să se concentreze asupra exerciții de respirație și înot calm.

Contraindicații pentru înot în timpul sarcinii Orice activitate fizică are propriile contraindicații și înotul nu este o excepție. Principalele motive pentru a abandona înot: riscul de avort spontan; descărcare vaginală abundentă; alergie la clorku. În orice caz, gravidă va fi capabilă să intre în piscină numai după ce vizitează medicul, deoarece în piscină va necesita cu siguranță o referință.

În general, dacă starea fizică generală a femeilor însărcinate este bună, atunci nu ar trebui să existe contraindicații pentru înot. Dar merită remarcat faptul că aceasta este o întrebare individuală și puteți obține doar un răspuns pentru el de la medicul dumneavoastră. Oamenii de știință spun că omenirea a ieșit din apă ca multe dintre creaturile care trăiesc pe planeta noastră. Și copiii noștri părăsesc apa care le protejează pe parcursul sarcinii. Astfel încât viitoarele mame ale lui Dumnezeu însuși au ordonat să strică și să se vindece în piscină până când nu au ieșit viață nouă.

Dacă, desigur, ei vor ști despre toate normele și măsurile de precauție. Este posibil să mergeți la piscină în timpul sarcinii și de ce? Răspunsul la această întrebare, care este adesea întrebat de femeile însărcinate la medici, poate fi pozitiv numai dacă, din cauza oricăror boli, acest sport și agrement nu este contraindicat.

  • Respectarea regimului zilei Vene varicoase pe picioarele ei la femeile însărcinate.

Exerciții de apă Acestea vor elimina tensiunea de la coloana vertebrală, la fel de încărcarea tuturor mușchilor. Dar rămâne un risc mic asociat cu reacția dvs. Clorul nu va evita - este adăugat pentru dezinfecție.

Venele varicoase - boala venelor

Prin urmare, dacă vă îndoiți, este mai bine să întrebați medicul: poate sa Veți merge la piscină în timpul sarciniiDacă există ceva în analizele dvs. Înot în timpul sarcinii în piscină: argumente pro și contra Avantajele clasei din piscină: Corpul musculator consolidat; Corpul devine mai puternic și mai puternic, ceea ce oferă avantaje explicite pentru naștere; Clasele de apă îmbunătățesc circulația sângelui, prevenind stagnarea sângelui în membre și pelvis mici, vene varicoase și hemoroizi; Înotul în piscină facilitează în mod semnificativ sarcina pe coloana vertebrală armată în această perioadă.

  • Activitatea de muncă asociată cu lungi în picioare pe picioare.

Femeile cu baloturi intense în spatele inferior vor simți o diferență tangibilă; Respirație mai ușoară; Reduceți riscul ca fructul să fie greșit. Când piscina ar trebui să aibă grijă de piscină: Dacă suferiți de intoleranță individuală de clor.

În orice caz, piscina în care apa este purificată prin ozonizare sau ultravioletă, este necesar să se preferă cealaltă. Dacă aveți atât de puternică toxicoză că slăbiciunea și vărsăturile nu se opresc; Dacă aveți o amenințare de avort spontan sau există sângerare sau o amenințare la adresa apariției lor; Dacă orice activitate fizică provoacă durere sau presiune crescută.

Vene varicoase pe picioarele ei la femeile însărcinate. Respectarea regimului zilei

Dacă nu ați găsit nimic ca realitățile dvs. Dar asigurați-vă că depozitați papuci de cauciuc: bacterii și ciuperci care vă pot aștepta pe podeaua dușului - aceasta nu este cu siguranță ceea ce are nevoie de o femeie însărcinată. Este posibil să vizitați piscina în timpul primului trimestru de sarcină? Puteți și aveți nevoie. Mai mult decât atât: Cu cât începeți mai devreme cursurile, cu atât mai mult veți avea timp să întăriți corpul. În mod ideal începeți mai bine în stadiul planificării sarcinii, dar idealul nu este întotdeauna realizabil.

Dacă ați ales piscina unde au fost deja practicate sesiunile pentru femeile însărcinate, în care salubria respectă standardele și nu veți supraîncărca și nu veți efectua mișcări ascuțite, prognoza va fi pozitivă, iar impactul este vindecătoare. Sărbătoarele săptămânale inițialecare pot fi apoi transformate fără probleme în clase de până la 45 de minute, vor pregăti corpul pentru naștere și va ajuta la combaterea încărcăturii îmbunătățite asupra mușchilor și a coloanei vertebrale.

Când purtați mai mult de 20 de kilograme suplimentare, ultimul lucru pe care îl puteți gândi este la sport. Dar în piscină sau orice alt rezervor, dacă a continuatcântărește doar o zecime din ceea ce este pe pământ. Prin urmare, poate fi o plăcere reală. De fapt, înotul în timpul sarcinii poate deveni o activitate perfectă pentru viitoarea mamă.

Utilizarea înotului în timpul sarcinii în piscină

În primul rând, datorită faptului că în apă, o femeie poate "scapa" de la gravitate pentru o vreme, sarcina de pe coloana vertebrală și articulațiile femeii însărcinate scade. În al doilea rând, în timpul navigației mușchilor picioarelor, perineul, presa abdominalăînapoi I. În timpul înotului, circulația sângelui este stabilizată la femeile însărcinate, tensiunea arterială este normalizată, respirația este pregătită, ceea ce este pregătirea bună pentru naștere.

În plus, înotul vă ajută să vă relaxați și să scăpați. Dar există câteva reguli pe care ar trebui să le faceți dacă vă decideți să faceți înot în timpul sarcinii. Citiți despre ele în articolul nostru. Când puteți începe înotul în timpul sarcinii Pe orice perioadă de sarcină, puteți începe să vizitați piscina, dar înainte de a vă consulta medicul și aflați exact că nu există contraindicații. Principalul lucru este de a respecta măsuri de precauție rezonabile: Evitați picăturile ascuțite de temperatură, sarcini mari și după funcționarea varicioarelor în ceea ce să mergeți intensive, nu suprasolicitate și nu după funcționarea varicioarelor în ceea ce să mergeți prea mult din corpul tău.

Ce stil de navigație în timpul sarcinii: Planta cu stil obișnuit, nu face mișcări ascuțite în apă. Din întâmplare, este mai bine să refuzați, deoarece mișcările ascuțite pot provoca durere În domeniul simfizei publice. Contraindicații pentru înot în timpul sarcinii Este imposibil să înotați în timpul sarcinii dacă există semne sau întârzieri reale, parțiale sau complete, în dezvoltarea intrauterină a fătului, multilingi sau.

Evitați mai bine Încărcături fizice Cu procese inflamatorii și cu exacerbarea bolilor cronice. Pregătirea barierelor și înotul Dacă nu știți cum să înotați Învățarea de a înota niciodată târziu, dar în timpul sarcinii este mai bine să studiezi sub îndrumarea unui instructor.

Dacă nu doriți să învățați, oricum puteți merge la piscină. Acum practic în fiecare piscină există acvatică sau. Aceste exerciții vor ajuta la consolidarea șoldurilor, mușchii spatelui și a presei, iar exercițiile de respirație vor ajuta să se pregătească pentru naștere.

după funcționarea varicioarelor în ceea ce să mergeți unguent și capsule din varicoză

Aquaaerobica, dacă medicul dumneavoastră nu este împotriva, puteți face din primele săptămâni de sarcină la termenele limită târziu.

Este important să nu urcați în apă după ce aveți un dop mucus înainte de naștereexclude sarea în varicoză de acum încolo, corpul dvs. Este posibil să se scufunde femeile însărcinate Abilitatea de după funcționarea varicioarelor în ceea ce să mergeți întârzia respirația, ajusta adâncimea de expirație, abilitatea de a alterna tensiunea și relaxarea sunt abilități, utile în nașterea naturală.

Cu toate acestea, copilul dvs. Respirația ar trebui să fie stabilă și continuă în timp ce plutiți. De la sărituri în apă și scufundări în timpul sarcinii va trebui să abandoneze, deoarece copilul dvs.

Iar efectul imersiei în apă nu merită riscul potențial. Reguli de securitate pentru femeile însărcinate Dacă intenționați să înotați de mult timp, acesta este, mai mult de o jumătate de oră, apoi aveți grijă ca temperatura apei să fie de cel puțin 29 ° C.

Aveți grijă de pantofi speciali pentru înot pentru a reduce riscul de alunecare.

după funcționarea varicioarelor în ceea ce să mergeți varicoză decât pentru a elimina durerea în varicoză

În timpul exercițiilor de întindere, este prea mult pentru a-și întinde articulațiile prea mult, pentru că în apă nu puteți simți modul în care mușchii se întind și dăunează. Nu înotați prea mult în piscină dacă simțiți mirosul puternic de clor. Pentru înot în timpul sarcinii este mai bine să alegeți piscine deschise sau rezervoare. Nu uitați să beți puțin și după cursuri.

după funcționarea varicioarelor în ceea ce să mergeți facilități de control varicoză

Beți apă obișnuită fără gaz. Ce este înotul util pentru femeile însărcinate? Una dintre cele mai momente importante Este că în apă corpul devine mai ușor și greutatea viitoarei mame, care crește treptat odată cu creșterea și dezvoltarea copilului, nu este practic simțit. Acest lucru se datorează faptului că densitatea apei este mai multă densitate a aerului în special pentru apa săratăastfel încât apa împinge corpurile mai puțin dense, iar corpul uman se află într-o stare de jumătate de mare greutate.

Acest lucru cauzează primirea semnalelor nu sunt destul de familiare în coaja cerebrală din sistemul musculo-scheletic, inima, plămânii și alte organe. Prin urmare, răspunsurile creierului sunt modificate: adâncimea de respirație crește, munca se îmbunătățește sisteme cardiovascularebioritmii, somnul, metabolismul este activat, etc.