Global Links

Cum sa dormi in varianta de femei insarcinate

Dar sarcina vine cu propriile ei provocari legate de odihna: timp de 9 luni, vei avea insomnii, crampe musculare, arsuri in capul pieptului si toate schimbarile fizice prin care trece corpul tau iti vor afecta somnul.

Care sunt cele mai bune pozitii de somn? | tymbarkcool.ro

Majoritatea gravidelor sunt extrem de obosite in primul trimestru de sarcina, deoarece epuizeaza foarte repede energia produsa de organism si un somn odihnitor pare ceva imposibil.

In articolul de fata iti spunem care sunt cele mai comune 5 motive pentru care femeile insarcinate au probleme cu somnul in primul trimestru din cele 9 luni, plus cele mai usoare modalitati de a le combate.

varicoza peretelui abdominal colanți pentru varicoză varicoză în timpul sarcinii

Descopera de ce este important somnul si cate ore trebuie sa dormi pe noapte! Ti-e somn in timpul zilei.

  • Varicoză și trombofilie
  • Plasa de iod ajută din varicoză

Progesteronul este produs de placenta si se leaga de receptori, pentru a crea numeroase efecte benefice: intarirea captuselii interioare a uterului endometru si a muschilor pelvieni, dezvoltarea fetala, stimularea tesutului mamar pentru a favoriza lactatia.

Reversul medaliei?

tratamentul laserului cu laser varicoză varicoasă videoclipuri varicoase butakov

Progesteronul iti da o stare de somnolenta in timpul zilei si iti poate intrerupe somnul nocturn provocand si mai multa oboseala ziua — astfel poti intra intr-un cerc vicios in care esti mereu cu energia pe minus.

Incearca sa dormi si in timpul zilei, cand poti, pentru a compensa oboseala din primul trimestru de sarcina.

mediană cu vene varicoase tratament după ouică a laserului varicos

Ai stari de greata nocturne. Unii specialisti spun ca greturile matinale care pot sa apara in orice moment al zilei, in ciuda numelui indica faptul ca progesteronul ovarian este redus in organism si ca placenta nu secreta inca o cantitate suficienta.

Sportul in sarcină

Pentru a evita starile de greata nocturne, bea ceai de ghimbir in timpul zilei si inainte de culcare ghimbirul poate reduce greata si tine pe noptiera, langa pat, gustari usoare, pe care sa le ai la indemana cand te trezesti asa vei rontai ceva si vei readormi usor.

Alege ghimbirul confiat, pentru o gustare de top! Ghimbirul confiat poate reduce efectele starilor de greata şi ale raului de miscare resimtit in calatoriile cu masina, trenul, avionul.

crema cu mumina cu varicoză crema de medicină în varicoză

Poate fi consumat ca atare sau ca ingredient in limonada, ceai, prajituri. Vezi produsul 3.

Ti-e foame noaptea. Daca nu esti treaza noaptea din cauza starilor de greata, atunci este posibil ca stomacul sa fie cel care te impinge la frigider, tinand somnul la distanta.

cu vene varicoase puteți bea ceai verde viena pe mâinile varicoasei

Medicii specialisti spun ca, in primul trimestru, ar fi normala o acumulare de 1,8 cum sa dormi in varianta de femei insarcinate in plus consumand acelasi numar de calorii ca inainte.

Pentru a nu-ti fi foame si noaptea, incearca sa iti structurezi alimentatia in asa fel incat sa ai mai multe mese mai mici de-a lungul intregii zile, nu doar 3 mese consistente si atat; asa te asiguri ca organismul tau si cel al bebelusului in formare primesc nutrienti constant si foamea nu va da tarcoale.

DR. LAVINIA BRAN - Supraspecializare in infertilitatea cuplului si RUA

Mananca lent la fiecare masa pentru a evita arsurile resimtite in capul pieptului si ia o gustare usoara chiar inainte de culcare pentru a-ti echilibra nivelul de zaharuri de-a lungul noptii. Descopera 15 vitamine si minerale esentiale in sarcina, pentru mama si copil! Simti nevoia constanta de a merge la baie.

In trimestrul 1 de sarcina, uterul gravidei se afla intr-un proces de crestere, presandu-ti vezica urinara si trimitandu-te la baie de multe ori pe zi. Aceasta problema este una omniprezenta in primele si in ultimele faze ale sarcinii si te poate tine treaza jumatate de noapte… Pentru a-ti minimiza vizitele nocturne la baie, incearca sa bei multe lichide in timpul zilei, sa le reduci numarul seara si sa eviti cafeina care poate veni la pachet cu insomnii si declansarea nevoii de urinare.

5 motive pentru care nu dormi bine in primul trimestru de sarcina – Alege sa fii sanatos!

Ai insomnie. Fie ca nu gasesti o pozitie confortabila de somn, fie ca bebelusul se misca non-stop, fie ca esti stresata in legatura cu sarcina sau ce va cum sa dormi in varianta de femei insarcinate sa fii mama, fie ca esti chinuita de unul dintre motivele enumerate mai sus, cand somnul nu se lipeste deloc de tine in trimestrul 1 de sarcina, atunci creeaza-ti o rutina zilnica, pentru seara: fa o baie lunga, cu spuma; bea un ceai calmant; citeste o carte in loc sa te uiti la un serial, ca de obicei ; incearca tehnici de relaxare plimba-te in fiecare seara si apoi, intinsa in pat, concentreaza-te pe respiratie sau incordeaza-ti si relaxeaza-ti diversi muschi din corp, pana te relaxezi complet si adormi.

In plus, asigura-te ca nu ai in dormitor dispozitive electronice care sa emita lumina, ca nu stai cu ochii in telefon pana cand adormi si ca temperatura ambientala nu este prea ridicata. Ramai conectat cu noutatile de pe blogul Sanovita Aboneaza-te si primesti un email de fiecare data cand publicam ceva nou si interesant. Join 1, other subscribers.